JA

Alla inlägg under augusti 2009

miG

Av Jennie-Ann - 21 augusti 2009 16:16

Ja,

Vad är bättre ... att veta vad jag vill ??

Eller att icke veta vad jag vill ??

Mitt liv tills den sista tiden har jag alltid varit tacksam över att veta vad jag vill::

Men nu har jag kommit fram..::

Till vad ger de mig för bra ,,, när jag NU vet att jag aldrig kommer att

komma dit jag vill.


Så livet borde vara 1000 resor enklare av att icke veta ,,,

and go with the flow :::

Än som denna tid i livet ..::

Veta å vara inparkerad i mina tankar.

Ja, hindret är mig själv.


Jag har accepterat livet ,,,

så många gånger tidigare, fast de nu var ett tag sedan.

Har jag kommit dit igen.! 

Tack


Jag har detta,  de är icke de minsta synd om mig!

Jag har gjort mig förtjänt av de.

Så är livet.


Mina barn mår bra.

Kanske för stunden som en pion i  en gräsmatta.

Å mina älskade, underbara, jobbiga,  fantastiska barn.

Så som solen älskar jag er.

Tack att livet gav mig er. 

Av Jennie-Ann - 19 augusti 2009 22:01

Ja

Vi tog en promenad till stranden,,, ....

Möttes av ett hav som bar ett lugn.

Icke en våg så långt min syn tog mig..

Hur vackert som helst ,, lika vackert som när Thåström kliver på.


Tre tjejer en kille. I kille som är killen number one.

Vi njöt energi levde i våra kroppar så mer än att bada.,,

Gjorde jag de jag gjort så många gånger i min barndom,

vi ledde om bäcken,

Vi styrde vattnet rakt ner så stranden blir större.

Vilken vacker värld.

Tack.


Mina underbara barn

Att de logiska bor därinne ... djupt rotad kärlek.

Allt av värde i livet ska jag packa deras väska med.

De är underbart att vara mamma ,,, icke alltid enkelt

Dock underbart som solen som regnet som livet i sig.


Nattens timme smyger sig inpå oss här.

Tack för denna dag å att även den får ett avslut bra.

Så morgondagen kan mötas med ett leende å

finns turen där så kommer flaggen till topp.

För poäng ! / 

Av Jennie-Ann - 17 augusti 2009 09:46

Ja,

Efter 7 dagar,, 7 nätter,,, 7 kvällar är jag hos min älskade son igen.

Tack ,,, jag har legat intill i sängen å mött hans hud.

7 År snart,,

7 ,, levnadsår snart med mig.

Owawww tiden går fort....


Tänk att alla människor i denna värld som lever över  7 år,

varit där han är nu.

Många glömmer,,, farligt ,,, de ska jag icke göra.

Min son, som är mer vacker än en solig morgon.


Min son, som jag märker bär så många drömmar.

Mitt bästa ska jag göra för att förverkliga dem med honom.

Människa ....

Barn ....  

Kvinna ...

Man,,,


Ja, här där vi är bär himlen moln.

Här där vi är faller ro på sin plats.

Om  att  för  om  icke... 


Av Jennie-Ann - 15 augusti 2009 18:14

Ja,

Vi vaknade denna morgon åååå, de var verkligen mycket bättre än att sova.

Drömmar ,,, nätter ,,, var vi för oss själva,,,

Jag känner att mina drömmar säger mycket av mitt levnadsliv.

Denna natt .... var skön att vakna ur.


Jag är rik jag har verkligen haft jordens,  värdens,, universums tur.

Jag har givits 2 underbara barn som jag beundrar så mycket.

Tack ni lär mig så mycket av livet,..

Er enkelhet ,,,, visst ni krånglar med ,,,... men jag vet att jag kommer

aldrig att få grå hår av er.

Tack att ni är friska.

Tack att ni finns.


Yepp jag har klantat till de  för er.

å jag kommer alltid att vara ledsen över de.

Jag ska göra mitt bästa, för att ni ska komma;; dit ni förtjänar att vara.


De är enkelt att leva,

Tänk om fler kunde leva som om denna dag är din sista,

Då skulle kanske uppskattningen gro starkare.


Funderade tidigare när regnet föll.

Tänk om de är så;;  att i denna värld faller de 1 droppe

för varje kärlek ? 

 Kärlek lever åå jag vet att de kommer till mig.

De är en fråga om tid.

Jag har detta i mitt liv nu,

för att jag som egen person ska bli lite starkare!

Jag har inte lärt mig något... Så är de ,,

men jag har kommit om underfund med mycket.

Ibland är de som om jag åker luftballong ovanför :: 

Står där å ler,  över hur folk funkar.

Tack att jag fick förmånen att visa vem jag är.

Att ni gav er själva förmånen att visa upp er.


Vi har bildat en vacker rabatt med rosor liljor å ogräs.

Skål Jag lever

Tack jag lever tack för friheten i mig själv.

Ja, visst kan muren försökas att byggas hög.

Men jag kommer alltid att försöka hoppa över den,.. 



Av Jennie-Ann - 14 augusti 2009 18:58

Ja,

Vi har haft en till underdunderbra dag idag, 

min älskade dotter å jag.

Ja sa ;; Min älskade vad snabbt du växer ......

Hon log mot mig å sa ;; Snart flyttar jag hemifrån,,,,

Skojig som bara hon kan vara,,

jag svarade henne...:: Babe, vi har inte enns ett hem.


 Det skulle verkligen kunna brännas i hjärtat av det; 

Ångest över att;; jag är mor till i min värld,  världens underbaraste barn.

Å vi har icke ett hem.

Men nu kommer lugnet;;

Vi har varandra,

De har varit mycket bökigt, stökigt, vrångt den senaste delen av mitt liv,

Saker jag icke kunnat drömma om....


Många drömmar har passerat mitt hjärta.

Å drömma ska jag alltid göra,

Dela mina drömmar ,,;


 Jag lever, Skål!

Skål, jag lever ..å ska leva så mycket mer. 

jag lever skål! 

Å jag ska leverera :.. 

Dela tiden av livet, som i slutänden kommer vara tankar av Tid.


Av Jennie-Ann - 13 augusti 2009 23:34

Ja,

hahahhaaaa

Jag söker en myra i en myrstack ....

Kul

För mig...

Kanske givande å se alla som lever här.


Jag söker,....

Han som icke finns..

Klev bakom en dörr kastade nyckeln Jesu,,... Buddha

Vi ses..

Hahhhaaaaaa


Här sitter jag i en soffa å ser på tv..

Vad händer ,,

Kliar


Miss moster::   får styra skeppet i land,  med tanke på att saga sover.

Vila kopp å själ,

Så tänkte nog Ronald,,, å så de blev.


De kan vara bra att vara vaken.,,,

Även om hindret är mig.


Av Jennie-Ann - 13 augusti 2009 11:15

Ja,

Som små nätta blommor

Som små nätta dar

Ska jag bära de vackra längs vägen fram.


Som små nätta dagar när alla är med.

Som små nätta tankar,  som för mina steg dithän.

Gyllenhår,, blå ögon ger mig ro.

Blå ögon ser mig

Blå ögon ger mig tro.


Som liten nätt kärlek

Som långa dagar då jag önskade att evig kärlek fanns kvar.

Som om livet gav, långa dar

Som om livet gavs möte, av de som icke tar.

Binder samman tankar av mig.

Öppnar fönster för att skåda dig.

I ärlighetens namn, som om det fanns.

Som små nätta dagar.



Av Jennie-Ann - 11 augusti 2009 21:23

Ja,

Här kommer mörkret med sin värme.

Min älskade leker ... Stenar runda, lena, varma.

Så ska de vara i all enkelhet.


Dagen inleddes med regn ... vi har de skönt, solen bor i oss.

Märkligt ,,, vi föds så rena, fast blodet är överallt.

något sker... handlingar tankar som tar ifrån de enkla i livet.

Hur kan en 8 åring vara så klok ?

Visst påstår inte alltid att de är bäst.

Ack stor del av tiden är så,

hon vandrar i sina skor med klokhet så många gånger.

Bär ett förstånd som jag är så stolt över.

Tack för mina underbara barn,


Morgondagen ska vi åka karuseller,, sockervadd,, uppleva kicklet i magen

Jag ska ge henne allt.

Icke spara på något.

Hur kommer se sig att så många ska spara på allt,

Som om tiden i livet kommer tillbaka.


Nej sån är icke jag från hjärtat hela vägen.

FramÅT .


Tack att jag är frisk i en sjuk värld.

Moster är underbar

Min dotter överlycklig

min älskade son har de bra med morMOR.

Tack


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards