JA

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Jennie-Ann - 11 augusti 2009 21:23

Ja,

Här kommer mörkret med sin värme.

Min älskade leker ... Stenar runda, lena, varma.

Så ska de vara i all enkelhet.


Dagen inleddes med regn ... vi har de skönt, solen bor i oss.

Märkligt ,,, vi föds så rena, fast blodet är överallt.

något sker... handlingar tankar som tar ifrån de enkla i livet.

Hur kan en 8 åring vara så klok ?

Visst påstår inte alltid att de är bäst.

Ack stor del av tiden är så,

hon vandrar i sina skor med klokhet så många gånger.

Bär ett förstånd som jag är så stolt över.

Tack för mina underbara barn,


Morgondagen ska vi åka karuseller,, sockervadd,, uppleva kicklet i magen

Jag ska ge henne allt.

Icke spara på något.

Hur kommer se sig att så många ska spara på allt,

Som om tiden i livet kommer tillbaka.


Nej sån är icke jag från hjärtat hela vägen.

FramÅT .


Tack att jag är frisk i en sjuk värld.

Moster är underbar

Min dotter överlycklig

min älskade son har de bra med morMOR.

Tack


Av Jennie-Ann - 11 augusti 2009 08:33

Ja,

Hemma, för några dagar hemma...

För några dagar frihet i mig, hemma.

Hon älskar mig för just den jag är.

Hon månar om mig som om jag var hennes.

Att tillhöra någon ,,, någon annan än sig sälv.

De ä vackert

De ä glimmrande.

Kärlek lever....


Jag får vara där min själ får ro.

Landa i ett hem, å vara älskad.


Min älskade dotter sover..

Där i drömmars land förverkligas allt för henne.

Där möter hon sig själv.

Här faller regn å vi ska ha de skönt.

Här faller ro jag är hemma för några dar.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards