JA

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Jennie-Ann - 9 augusti 2009 09:42

Ja,

Morgonsolen,, sommarsolen, glädjesolen

skiner rakt in genom min öppna dörr. 

Vidöppen för sommarens skull.

Barn springer, gungar, å  går ett varv till.

beundransvärt märker jag i deras lek att..

"* de ger aldrig upp.


Där ska de vara ... de ska jag alltid visa väg för.

Påbörja å riktiga avslut.

För deras egen skull.


Mina drömmar tog mig i natten där jag älskar att vara.

Tack.

Hjärnan som hjärtat,, tar aldrig semester.

utöver när vi tömmar  in alkohol.

Elakt.... Men så har människan alltid varit

Att bli oskyldigt anklagad,,,, Fyfaan va elakt.

å icke nog med de alla j____ Puckon .... som står å se på.


Fördelen med att få skit på sig ÄR ::: 

De bor icke I mig, När jag lämnat de... är jag fri!!

Jag får de av andra, som de bor I : 


De har jag aldrig givit.  Å de kommer jag aldrig att ge.

De är skönt att vara mig.

Tro vad vi vill.. skönt med sanningar.

Jag är i gott sällskap.

Dagen kommer att ge mig kärlek.

Dagen kommer att ge mg skratt.


Vi leker kurragömma å märker hur de aldrig ger upp* * *

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards