JA

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Jennie-Ann - 3 augusti 2009 11:56

Ja

Vi har fallit, tränat på balansen ....

Ajjjjjj

Vi läker vi med.

Ack och vad snabbt vi faller, å sådan tid smärtan brinner kvar.

Linan var på ca 2 meter ,,, hon kom nästan hela vägen fram

Grattis hjärtat

Nästa vandring når du fram

Jag hörde mina tankar...


Min älskade son,,,,

Nära nästan framme, å där låg en stock

Ajjjj

De bränner på ryggen....

Du kommer garanterat bil en stark seglare.


Så jag

Ren, jag ser sängen i tankarna... å då fastnar jag igen ...

Sliter sönder...

Blod, jag ska icke se... så svimmar jag ej...


Å tack ett samtal å någon kommer å räddar mig!!!

Tack fett vackert tack !!! 


Våra kroppar vilar,, solen brinner ovanför ,,, vi är på väg.

Här har vi oss, i denna värld med våra känslor å tankar.

Jag älskar mina barn.


Såg bergens storhet intill dalen.

Å tänker att varför jag trivs så bra i naturen,

är kanske att de på ett naturligt sätt

berättar för oss hur de är!!

Att vi har våra toppar utan sorg å smärt,, rakt under solen

Å att dalen har ett mörker som lever i skuggan av toppen.


De funkar att leva ,

Så länge vi ger oss själva tiden för dem vi verkligt älskar.

Av att älska sig själv, så älskar vi ärligt andra.

Att kunna glädja sig själv

Hjälper oss i enkelhet att glädja andra.


Intill mig, sjunger hon Nu TacK  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards