JA

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Jennie-Ann - 4 augusti 2009 21:50

Ja

med plåster på bröstet, ett brustet hjärta 

Å inga kryckor i handen,,   ska jag nog kunna gå!!!

Ett steg i sänder 

Denna promenad kommer att ta tid för mig

Så är de 

å så kommer de att förbli.


Jag litar på er som gått före mig

Jag kan se en stig


Vattnet vilade 

Kom intill mig med ro


För att komma fram, behöver jag lämna de som varit bakom mig

Så jag vandrar ut på nya vägar .

För att försöka möta nytt.

De som va ...

har lärt mig mycket,, tack för tro  hopp

om att jag veta mina vägar .......


Präglad av de som varit kommer jag att vara.


Nyfiken på de som kommer är jag.


Sensommar dagar kommer närmare inpå, möter ett vilande hav

med springande skrattade  barn.

Av denna sensommar dag.... 


Barnen är mina,,  invid vattenkanten har jag varit större delen av mitt liv.

Se allt liv vattnet,,  havet bär för oss.

Där vilar ett liv invid.

Där vilar en gravplats.. i oändliga mil.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards