JA

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Jennie-Ann - 25 juli 2008 22:49

JA;
TACK
TACK för att allt, alltid visar sig av vad som är mening.
TACK för människor som visar vem de är.
Jag mitt jag, är lika färskt som en kanelbulle.
Jag ser livet ofta utifrån en kanelbulle.
De som sker, sker för att jag ska lära mig och bli starkare.
Gladare och mer medveten.

Sanden smekte mina ömma fötter och jag ser medvetet vart
jag sätter ner mina fötter nu.
Det är skönt att var människa

Tacksamheten över vart jag kommit och allt jag skapat.
Jag öppnar mina ögon och förstår mer.
Kunskap är lika skönt som medvetenhet att bära.
Jag är glad att jag är jag.
Jag har mött människor av beundransvärt värde.
Vi är alla lika värda.
Vi passar bättre och sämre tillsammans.
Låt livet föra oss dit, för allas bästa.

Ja, jag tycker mycket om miljöer där personligheter får växa starka.
Mor bjöd på lax på silverfat.
TACK

Av Jennie-Ann - 25 juli 2008 09:08

Ja
vänliga trevliga Sverige.
Godmorgon dags att vakna.
Är det icke på tiden att vi fortsätter och värna om en trevlig tid.
Back in the old days
där bugade mannen och kvinnan neg,
Charm ut i fingertoppar av min smak.
Givetvis behöver vi icke blicka så tillbaka.
Men den svenska trevlighet kan vara värd att ge våra barn.

Jag undrar varför mobbning bland barn blir hårdare?
Jag undrar varför barn blir elak så tidigt?
Vi behöver hjälpa dem mer.
Mer för deras egen skull,
att förstå vilka konsekvenser olika ord och handlingar ger.

Ja,  där är det viktigt om vi som ska föreställa vuxna,
Är det,   FÖR allas skull-
Solen skiner och Fredagen är här.
En varm dag!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards