JA

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Jennie-Ann - 20 juli 2008 16:33

Ja,
Sommar vindar smeker ömt dagen till ära min kropp.
Jag är här.
Jag är glad.
Vad är glädje?  Visst är frågan skön att ställa sig själv.
Vad blir jag glad av, vad gör mig lycklig?
Frågor som kan skrämma mycket eller som frigör.
Jag följer mina drömmar, visst kan det upplevas om konstigt.
Det är klart att en rädd människa blir rädd av stora frågor.
Jag har förståelse för det, det önskar även att::: jag kan få förståelse.
Jag väljer själv.
Icke alltid enkelt,  jag vill hålla mig på min väg i livet.
Tack alla underbara människor för att ni deltar i denna underbara värld.
Tack att ni följer era drömmar.
Då kan vi mötas,  i vår verklighet som vi skapar tillsammans.

I min värld och verklighet,  i detta Sverige är livet bra,
Människor tänker att:::: du blir vad du Äter!
Men vart tog tanken vägen att ::::
Du blir vad du tänker??

Jag är mig utifrån vad JAG tänker.
Ni är ni, utifrån hur NI tänker att NI är.
Bland icke ihop!!!!!!
Skönt att kunna se skillnad.
Det är skönt att älska mig, det vet jag.
Tack att JAG är JAG
Så jag kan möta DIG:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards