JA

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Jennie-Ann - 5 juli 2008 13:00

Ja,
Livet i all enkelhet.
Jag vill och kommer inte att söka fel.
Jag vill lägga min tid att att finna rätt.
Tid i livet, den kommer inte tillbaka. Det är nu och här.
När,  om jag bär turen att bli gammal,

kommer och ska jag välja min tid med
sunda människor. Så skönt att ha en botten i sig själv.
Då bottnar vi bra tillsammans, i denna tid.

När vågorna kommer och stormen viner står jag stadigt!
Tack.
tänk vad lite vi vet


Och tack Buddha för det!

När man söker rätt,  istället för att disikera ner felen.

Då kommer njutningen som ett rosa brev på Posten.
Det är som att att sitta i solen och njuta.
Jag kan uppleva att människor krånglar till

och söker fel.

Fel för att kanske höja sin egna risiga självkänsla.
Underbara människor med bra självkänsla har inget behov av detta.
De har ju förstått mer!!!
Tack alla underbara människor
att ni sätter ner era fötter på Moder Jord.

Under solen idag är det inte många förändringar för mig.
Kroppen är utvilad kaffet smakar bra och barnen leker.

Svensk sommar så skönt.
Allsvensk fotboll är tillbaka och det finns 1 lag som kommer....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards