JA

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Jennie-Ann - 18 juli 2008 15:02

Ja,
Jag längtar
Jag sitter under solen, nedanför regnet som faller mellan timmarna.
jag längtar efter,,,,,,,
Märkligt att så mycket går att känna, ändå finns längtan kvar.
Jag behöver denna gång inte längta så länge.
Tack
Om ett tag kommer dom.

Barn, barn våra underbara barn.
Jag gör så gott jag kan, för att för
till mina barn vara en vara förebild.
Om det är något jag vill lära mina barn
   är det att tänka själva.
Icke lyssna mer till andra, än sig själv.
Att tidigt i livet förstå vad ord och handlingar kan leda till.

Mina barn är barn ut i topparna.
Och jag får uppleva den underbara känsla att se dem lyckas och växa.
Fördelen med att misslyckas är,  kunskapen som den känsla bär med sig.
Som vid ett senare tillfälle i livet kan stärka.

Tack för att jag idag, sitter strax nedanför solen och längtar till något som
På riktigt KOMMER.

Det är där jag öppnar mina dörrar
Så några få kan komma in.¨¨
Och dela denna underbara tid i livet med.
Jag tänker att livet är underbart.
I min verklighet är det de!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards