JA

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Jennie-Ann - 22 juli 2008 17:02

Ja,
För min egen skull.
JA jag har kommit hem en gång till.
Jag har åkt dit,  kropp vilar och min själ har ro.
Det är så vackert, min älskade är intill och han instämmer
på en 5 årings nivå.
Det är så vackert att det ilar till i kroppen.
För min egen skull.

Vi sover intill vatten kanten.
Det sista jag vilar mina ögon på är hans underbara ansikte.
Jag har så mycket, i denna underbara värld.
Jag tänker,  när jag ligger där i tältet.
Varför gör jag detta?
Vinden viner och kuddar har vi glömt.
När vi väl kom på det,  svarade min son,
Mamma vi har inte glömt varandra!
Ja, nej jag kommer aldrig att glömma de få, detta liv ger mig kärt.
Varför.
Mitt svar är ::: För min egen skull.
För min EGEN skull

Mitt liv lever jag för min skull.
Så att jag för livets skull kan möta människor jag vill.
För min skull tog jag min kära son till toppen i dag.
En vandring som tar på ben och ork.
Han gjorde det,  när vi satt där uppe.
På toppen, såg dalen blickar ut mot sjön.
Säger jag till honom.
Detta min kära, jag gått för DIN skull.
Tack

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards