JA

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Jennie-Ann - 18 september 2010 09:56

Ja

Lördag är här! Lyckans varma Lördag.

Lördagen där morgonen kändes som Julafton i sig.

Å jag kan ju tycka att det ska vara julafton minst 3 dagar i veckan 

så några fler Lördagisar å sedan blir de Onsdag.


 En morgon där lyckan å harmonin gjorde mig sällskap.

Min själ har de bra.

Hela min kropp är frisk, inte en sjukdon har smugit in under mitt huvud.

En hel frisk kropp,, ,de är inget jag tar för givet i livet.

Att kunna gå,,, hoppa .... å hålla om mina älskade  

 De är rikedom de!


En god vän sade till mig förut...

De enda en fattig man har är pengar. 

Mer rätt kan han inte ha.


Så kommer jag aldrig att vakna.

Jag bär förståelse för sjukdomar mer i dag än tidigare.

Hur ska vi kunna vara friska om vi lever efter normer å 

värderingar som påminner om de som finns i tao?

Å hur ska kroppen kunna hålla sig frisk om de hela tiden är 

i sjuka sammanhang. 

Visst är det så många sjukdomar som vi inte kan göra något över 

att de kommer in i kroppar.

Dom sjukdomarna ska vi vårdas för.

Men jag pratar om de sjukdomar som kommer ...

efter att vi har varit där vi har varit. 


Ingen av dessa sjukdomar har tillträde till mig kropp.


Så ut å Lev ,,, det ska jag. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards