JA

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Jennie-Ann - 10 september 2010 18:48

Ja

Som på så länge, har jag icke använt mina tankar och ord här.

Vill ha de så.

Behovet av att inte vara så öppen till er andra tog över.

Jag har.......


Lusten 

Glöden 

vilja gjorde mig sällskap på tåget.

Förståelsen över att jag ej kan skriva, finns ej här hos mig.


Leva Liv Levde....

Ännu en sommar lycka ... skratt... tårar.... Liv

Ja de livet ger oss.

Tänkte tidigare i dag .... undrar när jag är snäll för mig

en sista gång ..

sista gång i detta liv... 

denna kropp ...

detta hjärta...

denna hjärna...


 De enkla svar jag mig själv gav var.

Att jag var just nu snäll... 

Så då är jag vara de en gång till. 

För när allt faller runt... så kommer allt tillbaka.. 

  Märker av karma som gör mig sällskap. 


Jag är frisk ... 

Ekot 

andetag 

doften han gav... 

Drömmar 


Vissa människor ger oss endast drömmar 

att fylla vår vackra klänning med.

Kärlek. 

Vissa ger kärlek så en resa till månen blir banal. 


Jag har Fredag med mina barn... 

Känner mig nu som den lyckligaste kvinna i 

hela denna stad. 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards