JA

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Jennie-Ann - 6 juli 2009 21:55


Ja,

För att vi alltid har gjort så,,,,

Betyder icke de att de alltid varit rätt!!

Jag håller till fullo med.::

Beteende rutiner å människor.


Hade ett skönt samtal med en god vän tidigare under dagen,, 

Om värde i livet, vi språkade för samma tro av lycka.

Vad är lycka??

Vad är fulländning??

Jag vet så väl min egna syn av de, dock är de privat,

Så ska de vara,, men de viktiga är att alla finner vad sin egen lycka är.

Undra om alla stakars rika "fattiga" tänker de sista månader, dagar ,timmar i livet.

På pengarna eller älskades upplevelser?


Far lärde mig i livet, pengars värde ,, frihet ICKE kärlek.

De har jag fått tjafsat om.

Men min syn är där,  å kommer alltid att vara där!


Jag har valt bort pengar många gånger för att komma rätt.

Tyvärr så bär jag stark även med mig, hur mycket pengar förstör!


Jag har aldrig lyssnat på Michael Jackson.

Begravningen sker i morgon, äntligen har mannen ro.

Märkligt att vissa ska behöva dö för att få de,, de förtjänar.

Jag har icke en minut i mitt liv trott på all skit media psykat honom med.

Men jag beklagar ;; Han hade för mycket av mycket pengar.

Synd med tanke på hans talang.


Det är en värld av vår, som vi ska måna om smarta,,, duktiga människor. 

å vad gör folk,, vad deltar de i ??

Förgör å förstör andra människor liv.

F___ __!!!!


Inte nog med att han lämnat denna värld.

Folket runt om å media fortsätter att förnedra sig själva genom bråk om Pengar::

Owowow  vilken person-förnedring.


Ja Denna måndag fick jag å min underbara son

ha en koja mitt i stan i ös regnet.

Han stod ute ett tag å njöt, jag såg verkligen den ärliga lyckan i hans ögon ...

som blev en stor del av min lycka.

Vi har en dag i tankar,,,,,, 

vi har en dag i tro.....

Vi har en dag med varandra!!!

I min värld är de lycka.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards