JA

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Jennie-Ann - 4 juli 2009 18:15

Ja,

Heeeej vad fin du är,,   ååå så len  (puss puss kram)

Underbar inledning

jag storler å blir stolt som Sears Tower:

Han är banne mig den bäste när han mår bra.

Du mamma här kan vi ha en koja ,,,

Ja, du mamma här kan vi ha en  picknick 

Han är som mig i så många tillfällen

Här ska vi ha de bra,,,, 


Vad mer är passande än tubsockor  sandaler???  

Ostekt Fläskfile kanske,,

Båda borde smaka apa i munnen ....


Eller alla människor som lever som om dom aldrig skulle dö??

Tokigt,,

Jag lever som om min sista dag är snart,,, vilket leder till apmånga sköna handlingar å möten.


 Vi hade en skojig dag denna Lördag,,, 

Gav oss av till beachen, men nu är de på gränsen för,, för varmt

Men klaga på värmen är nog de sista jag kommer att göra!

Kollade basketen de ä nice, men killarna låg i vattnet som de flesta andra denna dag.

Jag är i en stad,, där se funkar att bada mitt i stan `aint that someting` 

 Så att någon underbar kastar sig då å då, är lika sant som farmors underbara pepparkakor.

Hade du sett mig i dag hade du sagt;; DU ser ut som mina pepparkakor.

Högsommar Sverige på väg till ,,,,,

Kom-igen ,,,, kom-på,,,kom-ihåg,,,, Kom-in  

De ska bli BRA! 


Av Jennie-Ann - 4 juli 2009 01:42

Ja

Att alltid bära oförmåga av ,,, att alltid behöva se de stora,

Tack att jag lärt mig att se de lilla i de stora!


Min underbara son vilar,,

Sover sin kropp för ännu en dag i denna värld.

Som han är så oförstådd i om hur den är

Det är..... och får vara så.


Jag vill ge de bästa till han.

Av de bästa av känslor av att vara !!!

De är icke alltid enkelt .....Men att sluta ge honom de finns icke med på min karta.


Karta,,, hur ser denna värld ut?

Hur kommer den att se ut när jag är där ..... äldre

Å mina barn där ..... äldre.

Kan vi föda en bättre värld med  ilska hat å rädsla.

Jag tror ju icke så

När morgonens gryning väcker oss ska den tysta kärleken vara där av

GoD Morgon


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards