JA

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Jennie-Ann - 3 januari 2010 16:28

Ja,

Skulle vilja känna å säga det är bra,:;

Från hjärtat, ack ock less blir: å är jag nu!


Barnen åker skridskor, just as is should be.

Jag behövde tvätta kläder, sagt som gjort bär jag tvättkorgen å 

vandrar hem igen!

Där ute i GetthoLand möter jag 2 män, ena vilken som helst.

De andre möter även min blick ¨å sätter sina fingrar intill sin mun

^å börjar slicka!
Förbannad jag BLIR:
 här i gettholand där jag är på väg hem från tvättstugan,

där mina, alla andra barn ska LEKA.

Skäller ut honom högt å tydligt, kan liksom inte låta bli.!
Faanskapet vaknade säkert som alla andra dagar i sitt liv

^Å utan att tänka, för när jag frågar:
Vad håller du på med:

svara han, Jag tänkte inte!

Snacka om att bara gå på känsla.


Less på detta

I detta land 2010 blir kvinnor våldtagna barn utsätts för pedofiler

Å jag blir jag Jävla ARG på Svenska.


Så ser denna värld ut!
Vad kan jag göra, inget ... men jag tänker inte tänka så.


Undra hur många som tänker:
Hur beter jag mig?

Jag har gjort mycket fel, DOCK

Ingen kan säga att jag sårat någon med flit eller krängt någon

på detta sätt som är vanligt idag.

Där orden tappar menig å beteende luktar illa.


De bra av denna dag är * att barnen har åkt skridskor å kommer snart

HEM:
Home is where youre heart is.  


Thåström – Honungsgatan - Hemma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards