JA

Alla inlägg under december 2008

Av Jennie-Ann - 3 december 2008 09:49

JA,
Vi möts
Vi sätter oss ner och vi ska påbörja vår dialog
MIn vän
Stor mun, tydliga drag och en rak monolog försöker han kliva på.
Ack jag avbryter och vi påbörjar vår dialog.

Min underbara vän::: framför mig

ST; Lägger lektyren till bords!
ST; Jag känner igen dig.
JAG; Vi har träffats förut med kläder PÅ.
ST; Jag gillar dig
JAG, Jag köper hela ditt paket.
JAG; Har du gjort en till tavla?
ST; Ja  jag kommer att jobba i fjällen några månader.
JAG; Glad jag blir för DIG!
JAG; Skönt att veta att det kommer att bli bra i fjällen under vintern!
ST; lax
JAG; med ris  och WASABI  blir underbar sushi
JAG; Ska vi skapa en  Hexalogi
ST; Jag mötte en klok dansk
JAG; Tror dig, det blir bra!

Vänskap i all enkelhet.
TACK att DU är DU!

Av Jennie-Ann - 2 december 2008 12:00

Ja,

Med rätt eller fel, Fett skönt det blir med rätt.

Fett fett det blir fett att ICKE tänka rätt!

Det är underbart att vara MIG:

Tack, nu är vinter HÄR.....Ny snÖ i land och rike!



En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som

liftade. Efter några mil frågade han henne vad hon heter.

- Juni svarade hon och såg generad ut. 

 

-Åja, skäms inte för det sa chauffören. Jag heter Olle Nysnö.

Sedan blev det tyst. Efter några mil till så ler chauffören med

hela ansiktet o säger: Visst hade det varit fint med 25 cm nysnö

i  Juni ………………..

Av Jennie-Ann - 1 december 2008 15:22

Ja,

Det är skönt så vackert och underbart!!
TACK
Tack för att jag inser det jag ser...

Min underbara son är en bra människa.
Han är helt fantastisk, underbar och enastående i mina ögon.
Visst det är icke det minsta kul när vi står där i butiken
eller sitter på restaurangen,
och dom orden som han någon gång hört, kommer ur mun.
Ord som för HAN saknar betydelse och förståelse,
 men som vuxna kan lägga stor vikt i.

Tydligt för mig är,
 att det inte är han som beter sig konstigt.
När vi var 6 år, beter man sig som 6 år.
Felet ligger mer i mina ögon, 

i alla O vuxna som inte beter sig vuxet!

I många år ansåg jag att när vi blir vuxna finns kärlek och ansvar.
NU vet jag att det kommer icke alltid med tid,
utan olika upplevelser av livet som formats.

Under min tid i detta liv kommer alltid mina barn vara det viktigaste för mig.
Att leva livet, icke leva upp till livet.

Fred i tankar med mycket LovE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards