JA

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Jennie-Ann - 14 mars 2013 22:26

Ja

Det fanns i mina ögon.

Framför mig i blick.

I kväll

Fantastisk som egna i sig.


Att ni är

Föder min medvetenheten in i en bättre värld.


Barn

Ni underbara, fantastiska älskade barn.


Hoppet gör mig sällskap 

i denna trasiga värld. 

I era ögon finns sanning. 


Vi glider ner för bergets topp

med inre egen kraft

som är ett varmt värde hos mig.

Vi förstör ingenting 

Med er är liv.


Med er om 10 år ska jag göra mitt yttersta 

En ynnest av att vara nära er.

Barn 


Ni skapar i denna

förbrukade förstörda värld

Ni ger solsken under kvällen 

Ni ger en sommardag i mars

skänker tid å rum dess rätta rätt.

Ni

är våra älskade barn.


Som jag tar hand om mig, skall jag vårda dig.

Som jag möter dagen, skall jag lyssna på dig.

Tack att rymmer denna värld.

Tack att ni gör det mer kärleksfullt att vara här. 


När människor i myndighet brister 

kommer jag att finnas hos dig,

när du är sviken å ingen lyssnar

Lovar jag att lyssna på just Dig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards