JA

Alla inlägg under september 2009

Av Jennie-Ann - 4 september 2009 22:58

Ja,

Lite stort

Litet litet

lite mycket

lite ont.


Lite,, lite ska höra vågors slag.

Lite mycket, göra val.

Lite till, av liv denna dag.


Lite väl mycket, kanske jag älskar er.

Lite mycket, är jag tokrädd

Lite väl mycket, vill jag ge de bästa.

Lite väl mycket, är jag rädd om liv.


Människor är människor utifrån sin egen förmåga.

Å vi bär icke mer, än vad vårt hjärta har plats för.


Om jag kunde ge er något.

hade de varit de bästa av allt.

Om jag kunnat ge er mer.

hade jag gjort de en gång till.

om om om igen.


Tack att moder jord, som tog emot mina barn.


Av Jennie-Ann - 3 september 2009 22:23

Ja,

En pappa kär

Min pappa här...

Förr i tiden så växte vi icke ur familjen.

I dag ska vi klara oss själv.....?


Pappa jag önskar du var här!

Jag önskar du hade haft de bra här.

Där du är, har du det bra.

Där jag är här , Bär jag dig med 

Här där jag är, gör jag mitt bästa.


För att en dag komma till dig, å le.

Vår glädje ... 

Tack för allt du alltid gav.

Tack för jag idag, fick älska dig en dag till. 

Så länge

Så mycket jag älskar dig.


Av Jennie-Ann - 2 september 2009 22:13

Ja,

Andas in andas ut..

Hjärtat slår ett slag till

Andas in ,,, andas ut.


Sommaren börjar vackert att tacka för sig.

Hösten gör sig redo att möta oss.

Här råder mörker, havet, tystnaden.


Som om någon var här.

Dagens stålar stod högt i skyn.

Ljudet av värme hälsade på mig.


För att de ska vara trevligt ....

För att de ska bli bra.

Små lätta steg

Små djupa andetag av att ännu en dag gjort sig påmind av liv.


Barnens ögon ser på mig.

Jag ser rakt in i mina barns ögon.

4 vackra blå ögon i väntan på livet.

Tack!

Vad jag älskar er.


Önskar solens strålar möter er under morgondagen.

Av små lätta steg.


Av Jennie-Ann - 1 september 2009 22:26

ja

Här i livet  

Här på kvällen har klockan slagit 22 min kropp är trött.

behöver vila ..lugn å ro.

jag sökte!!!


Har svårt att acceptera, de har jag verkligen förstått idag.

Å jag ska vara tacksam att de kommit till mig.

Jag vill så ofta ... så mycket...

Att livet ska levas väl å gott.


Om jag kunde bygga en egen värld skulle :::

 Kärlek komma först

Till sig själv å de vi har runt om oss.

* Ärlighet till varandra

* Glädje till att av egen fri vilja, vilja glädja varandra.

* Friskhet ... att hjälpa varandra att hålla oss frisk

* Arbeten så vi kan arbeta tillsammans för en bättre värld.

* Barn som stärker allt som jag tänkt, å mer där till...


Å jag vet, vad jag kommer att bära med mig till min nästa värld.

Livet är icke en uppförsbacke, även om många tror de.

Livet är en lycka, som vi från grunden givits av kärlek.


Så män i kvinnor håll om varandra så kommer vi att komma dit.

Tillsammans, för vi är icke här för att leva ensam.

När ensamheten, den ovalda smyger sig inpå ....

Blir vägen ensam att gå.


Å vilken lycka i livet är de?::  att uppleva den själv?




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards