JA

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Jennie-Ann - 9 november 2008 10:14

Ja,

Att bygga upp eller bryta ner.

Hur lika,    olika     som människan kan ses. Vi ska akta oss från att bara se från ena kanten.

Myntet har två sidor, kvadraten 4 hörn.

Och hur många hörn som människan besitter, skulle jag vilja veta.


Det finns olika.

Jag är medveten om att  männsikor som får vara i sund miljö med mycket kärlek, faller ofta helheten på plats.

Men människor som icke lever i det, utan i sin värld och verklighet i avsaknad av kärlek, dömmer efter det.

Jag är inte det minsta förvånad över att världen ser ut som den gör.

Och att vi går mot de tider, på den väg vi klivit på.

Vi månar om barnen, klockrent! men hur ska dom kunna ge något som dom icke fått och förstå empati när vuxna beter sig som de gör?


TACK alla underbar pappor att ni finns!

TACK att ni medvetna kan hjälpa era barn att ge en verklig syn på världen och kärleken.


Jag ber om att i Södra delen av landet ska en rättvis bedömmning ske under dagen.

All lycka

Fett med tro

Stabil självkänsla



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards