JA

Alla inlägg under mars 2008

Av Jennie-Ann - 23 mars 2008 19:34

Ja, då var dagen då det skedde: Här några år senare, Jesus uppståndelse.

Han hade kraften, orken, lusten och glädjen att ta sig upp. Beundransvärt Människor faller, ofta tar de inte lång tid! Att komma tillbaka på Livet igen, tar tid. Hur mycket tid har vi. Tack och lov vet jag inte det, men jag har listat ut, att om jag gör mitt bästa idag så har jag tagit bra hand om tiden NU. Och då känns det skönt bra.

Trångsynta människor tror att jag är full, Hahahhaha eller ska jag säga:

levnads fattiga männikor som tappat förmågan till att njuta.

Det har JAG lärt mig.


När jag tänker på någon, FÅ förunnat underbar människa kan jag känna sådan glädje:

Tack att DU finns. Hur sjukt rik jag är. Att möta Herr Perfekt,

eller att höra min bästa väns röst.

Ja, jag hoppas att livet ger oss LEVNADS GLADA människor några olika typer av uppståndelser under livets dagar.

Som vi är här för att njuta av.


Må människan göra sitt yttersta, för att vara en bra människa!


Av Jennie-Ann - 22 mars 2008 20:07

Ja, tänk att vakna och känna att idag ska flaggan i topp.

Solens strålar väckte mig och jag var lycklig. Barnes glädje smittar och damsugaren suger! Men efter tid av tårta på sängen och städning så stod vi där i backen. Fullt påklädd och redo för att njuta av slalom.

Barnens glädje var det som fyllde min känslor. Tack för att ni är så helt enkel.


Att vara mamma för mig är det mest underbara, samtidigt som jag upplever det som det mest svårbemästrade.


Ja där stod vi i backen och njöt. Slalomtävlingarna avlöste varandra och det var glädje omkring oss.

Tack för en till dag i paradiset med mina och andra barn.


Där ni går, blidas spår in i framtiden.

Av Jennie-Ann - 21 mars 2008 18:44

Ja, 

För 7 år sedan levde jag min sista dag i livet, utan att gett livet till någon.

För 7 år sedan levde jag i väntan på något, jag inte visste vad det var.

För 7 år sedan visste jag att jag sett mycket och upplevt en hel del,

jag hade tokfel. Jag visste det inte då, jag kunde inte enns ana det.

Men 7 år senare har jag förstått mer.


Du för mig ger mig min vilja.

Du för mig ger ro.


Du har lärt mig hur enkelt livet är, har fått mig och förstå vad som är viktigt.

Du för mig är helt enastående och underbar, de dagar du,

som mig mår bra. De underbara med dig är att jag älskar dig,

även de dagar du inte har förmåga att vara glad.

Jag kommer alltid att älska dig.

Så enkelt livet kan vara.

Av Jennie-Ann - 20 mars 2008 21:48

Ja, Är så glatt tacksam över att vissa människor vandrar på denna jord. Och JAG, underbara JAG, har förmånen att träffa er. Tack så ärligt från hjärtat.

Tänk om vi alla underbara kunde få mer plats, då hade ni puckon mindre plats att utöva era trångsynta löljiga åsikter på, som ofta slutar i att ni själva igentligen inte lär mycket mer i detta lärorika liv. Men jag har inte tid att tycka synd om er. Ni väljer som jag!


Jag fick vara den jag är i dag, med ni underbara som gillar er själva.

Det blir inte svårt då!


JAG hade inte i dag inte en tanke på att sätta mig.

JAG fick lyckan att träffa några 20-talister.

Så skönt kan det va.....

Jag kom fram till ännnu en sak jag behöver tillverka för att tillfredställa fler än jag redan gör . Det kommer med tiden i livet. Några olika kryddor och lite annat så ska vi se att det kommer en till bra smak till Moder Jord-

Ja, näää jag får inte nog med att se vad vi saknar, det är mycket!

Och de flesta märker det inte, men det är ju klart mjölken står där i hyllan bananerna håller varandra i sällskap i frukthyllan.
Mitt liv är ju så mycket mer, än det som går att köpa för PENGAR.

Idag hade jag med styrkan och ork,


Tack så hjärtligt för idag med ni få som jag fick dela min tid med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards